Σύστημα κεραμιδιών από ανακυκλωμένο πλαστικό, εύκολο στην εγκατάσταση, με σύστημα αγκύρωσης που κρύβει τις βίδες αποφεύγοντας όλες τις πιθανότητες διείσδυσης νερού, πλάτος 5 mm, ελαφρύ 6,5 kg/m2, χωρίς συντήρηση, με νανοανόργανα που προλαμβάνουν τη γήρανση, 100% αδιάβροχο, ανθεκτικό σε χαλάζι και σε ακραίες θερμοκρασίες.
Κάλυψη: Καθαρή (χωρίς επικαλύψεις): Δύο πάνελ 4 κυμάτων = 1,05 m2
Ακαθάριστη (με επικαλύψεις): Δύο πάνελ 4 κυμάτων = 1,22 m2
Αξεσουάρ: Προστασία κατά των πουλιών, κορυφή, κεκλιμένο, κοιλάδα, κλείσιμο κορυφής (δύο τύποι), κλείσιμο κεκλιμένου, πλάγια και γωνιακή.
Ταχύτητα εγκατάστασης: 35 m2/ώρα
Ελάχιστη κλίση στέγης: 10 μοίρες (17%)
Ακουστική: Ο ήχος της βροχής είναι σχεδόν ανεπαίσθητος αν δεν υπάρχει οροφή.
Αντίδραση σε περίπτωση πυρκαγιάς: Σε περίπτωση ισχυρής φωτιάς, η στέγη θα καεί αλλά δεν θα συμβάλει στη διάδοση της φωτιάς ούτε θα απελευθερώσει τοξικά αέρια όπως θα έκανε το PVC.
Διαπερατότητα: Συνολική, δεν σπάει και αντέχει σε χαλαζοπτώσεις.
Διαθέσιμα χρώματα και διαφανή.
Λιπαντικό 100% συνθετικό υψηλής ποιότητας με βάση PAO και συνθετικές βάσεις ομάδας III με συγκεκριμένα πρόσθετα τελευταίας γενιάς για να ικανοποιεί τις πιο απαιτητικές προδιαγραφές, κατάλληλο για χρήση στους πιο σύγχρονους κινητήρες βενζίνης και ντίζελ της ομάδας VAG (VW, Audi, Seat και Skoda). Κατάλληλο για να πληροί τις νέες προδιαγραφές VW 504.00/507.00 για τους κινητήρες VW AG με σύστημα ψεκασμού αντλίας. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε όλα τα οχήματα όπου απαιτούνται οι προηγούμενες προδιαγραφές VW 501.00, 502.00, 503.00, 505.00, 505.01, 506.00, 506.01. (Εκτός από τα μοντέλα Touareg R5 και V10 που πρέπει να χρησιμοποιούν 503.00, 506.00 και 506.01).
API: SN – SM / CF
Είναι αναμφισβήτητη η χρησιμότητα που παρέχει αυτό το θεμελιώδες εργαλείο για την διευκόλυνση του έργου των διαχειριστών της κινητικότητας στους δήμους. Είναι ένα κλειδί για τη λειτουργία του δήμου όσον αφορά τη βιωσιμότητα, με μεγάλο στοιχείο συμμετοχής των πολιτών και διατομικότητας μεταξύ διαφόρων δημοτικών τμημάτων: κυκλοφορία, περιβάλλον και πολεοδομία.
Εκτός από την εκπόνηση του Σχεδίου, το MoveTrans αναλαμβάνει επίσης την οργάνωση συναντήσεων με τις διάφορες εμπλεκόμενες ομάδες, όπως οι Α.Α.Β. (Ανεξάρτητες Αρχές Βασικών), έμποροι, πολιτικά κόμματα και διάφοροι κοινωνικοί φορείς, καθώς και την ετήσια παρακολούθηση του PMUS.
Προσαρμόσιμο MINARELLI Κάθετα και Οριζόντια AC και LC από το 2003 - Αυτή η ανάφλεξη MVT Digital Direct DD19, για τις κινητήριες μονάδες MINARELLI Κάθετες και Οριζόντιες από το 2003, είναι μια βελτιωμένη έκδοση της διάσημης ανάφλεξης MVT PREMIUM καθώς βασίζεται τώρα σε ψηφιακή τεχνολογία.
Το ενσωματωμένο ηλεκτρονικό σύστημα σε αυτήν την ανάφλεξη MVT λειτουργεί με μια τσιπ EPROM, επιτρέποντάς της να προσφέρει μια μοναδική ψηφιακή καμπύλη, για κορυφαίες επιδόσεις.
Για να είμαστε πιο ακριβείς, αναπτύσσει ισχύ 42kv, μπορεί να περιστρέφεται έως 22.000 στροφές/λεπτό και προσφέρει 2 σπινθήρες ανά στροφή.
Τέλος, αυτή η ψηφιακή ανάφλεξη της MVT επιτρέπει την τροφοδοσία μιας ηλεκτρικής αντλίας νερού 12V και 55W, αυτή η επιπλέον έξοδος επιτρέπει επίσης τη σύνδεση του φωτισμού σας, αλλά θα πρέπει να επιλέξετε ή να κάνετε όπως στους αγώνες αντοχής, να τροφοδοτήσετε την αντλία νερού με έναν ρυθμιστή και να συνδέσετε τον φωτισμό σε μια εξωτερική μπαταρία που θα χρειαστεί να επαναφορτιστεί.
Λιπαντικό 100% συνθετικό υψηλής ποιότητας, ειδικά σχεδιασμένο για τους νέους κινητήρες βενζίνης και ντίζελ VW TDIPD της Volkswagen που είναι εξοπλισμένοι με αντλία-μπεκ, οι οποίοι τοποθετούνται στα επιβατικά αυτοκίνητα Audi, Volkswagen, SEAT και Skoda. Πληροί τις απαιτήσεις που είναι απαραίτητες για τη λίπανση των οχημάτων που ενσωματώνουν τη ρύθμιση εκπομπών αερίων EURO 4 και EURO V, σε κινητήρες βενζίνης και ντίζελ που απαιτούν τη χρήση λαδιών που πληρούν την προδιαγραφή ACEA C3, στη μείωση περιεχομένου σε Θείο, Θειικά Άλατα και Φώσφορο (Mid SAPS, Μέσο SAPS).
Οι κινητήρες που πληρούν την κανονιστική διάταξη EURO 4 και EURO V είναι εξοπλισμένοι με συστήματα Φίλτρου Σωματιδίων Ντίζελ (DPF), επιτυγχάνοντας μείωση των εκπομπών αερίων και έτσι συμβάλλοντας στη διατήρηση του περιβάλλοντος.
API:SN/CF
Η ύπαρξη βαρέων οχημάτων που κυκλοφορούν στο αστικό κέντρο είναι ένας πολύ σημαντικός παράγοντας που πρέπει να ληφθεί υπόψη στις μελέτες βελτίωσης της ποιότητας ζωής των κατοίκων, ειδικά όσον αφορά τη ρύπανση από θόρυβο και ατμόσφαιρα.
Χάρη στην αναγνώριση των ελκυστικών πόλων και την χαρακτηριστική ανάλυση αυτού του τύπου κυκλοφορίας, οι τεχνικοί μας μελετούν τις πιθανές εναλλακτικές που θα αποφεύγουν το αστικό κέντρο και σχεδιάζουν την αντίστοιχη σήμανση.
D.50.6mm, Μονοτμήμα - Προσαρμόσιμο MBK, Yamaha, Aprilia, Benelli, Beta, Italjet - Αυτό το Κιτ Υψηλής Μηχανής 90cc MVT για Μηχανισμό MINARELLI Οριζόντιο H2O προσφέρεται σε διάμετρο 50.6mm για έναν στροφαλοφόρο άξονα με διαδρομή 44.8mm.
Αυτός ο κύλινδρος MVT προσφέρει ακριβή χωρητικότητα 90cc, είναι κατασκευασμένος από αλουμίνιο με επεξεργασία Nickasil Υψηλής Ποιότητας, αυτό το κιτ προσφέρει 7 μεταφορές εισαγωγής με μια έξοδο καυσαερίων σε τρία μέρη με "Boosters".
Παρέχεται με έναν έμβολο που διαθέτει άξονα 12mm, μονοτμήματος, ειδικό διάμετρο 50.54mm PI08, είναι επιτακτική ανάγκη να χρησιμοποιήσετε τον στροφαλοφόρο άξονα MVT SC για MINARELLI Οριζόντιο VI07.
Για να επωφεληθείτε πλήρως από όλη τη δύναμη που μπορεί να σας προσφέρει αυτό το Κιτ Υψηλής Μηχανής MVT, σας προτείνουμε να κάνετε εγκατάσταση με έναν καρμπυρατέρ 26 έως 32mm 201.0167 και 201.0170 καθώς και μια εξάτμιση MVT SC EC10.
Βρείτε επίσης την Συσκευασία Σφραγίδων PJ12.
* Χρήση αποκλειστικά για Αγώνες